Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Politički komesar Jelko Kacin otkrio je karte

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 31 mart 2010 11:45
simonida
Vi ste sjajni;Stefane Karganovicu, ali sta vredi kada nas vode volovi magarci!
Preporuke:
0
0
2 sreda, 31 mart 2010 11:52
Pera
Hvala Jelku Kacinu što je građanima Srbije objasnio prirodu i smer puta kojim ga njihovi državnici vode.

Pitanje autoru:Da li stvarno misli da Srbija ima državnike?
Preporuke:
0
0
3 sreda, 31 mart 2010 12:16
Pera Ložač
Hm... Tekst je odličan i sadrži nepobitne činjenice. Sve što je napisano većina građana Srbije zna veoma dobro. Međutim, ostaje pitanje, zašto građani Srbije nisu došli pred Skupštinu iz revolta što se u njihovo ime preuzima odgovornost za nešto za šta nisu odgovorni? Ne, građani Srbije su otišli na košarkašku utakmicu. Grci su držali danima celu Grčku pod opsadom i u vanrednom stanju zbog najave zamrzavanja zarada i penzija. Srbiju kasapi ko kako stigne, Srbi ćute, Srbe ponižava ko kako stigne, Srbi ćute i razmišljaju gde će ići na letovanje. Pa zašto nas onda tandem Kacin-Tadić ne bi ponižavao, zašto ne bi svojim postupcima omalovažavali i vređali srpske žrtve? Sve je samo stvar političkih interesa, a i politika je kao i sve ostalo samo biznis... veoma prljav, najprljaviji u kojem je dozvoljeno sve, pa i likvidacija sopstvene države i naroda.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 31 mart 2010 13:22
Goran Jevtović
Hvala i njemu i njegovim srpskim pionima!
Preporuke:
0
0
5 sreda, 31 mart 2010 13:44
Potrošač
Ma kakve rezolucije,telekomi,vojvodine,razni kacini kad je narodu(potrošačima)uvaljena još jedna "šargarepa"(mrkva)u vidu veeeoma povoljnih potrošačkih kredita.Juriš u predpraznične šopinge!!!
Preporuke:
0
0
6 sreda, 31 mart 2010 14:12
Sanja BL
Potpuno je jasno da se sve ovo radi jedino i isključivo zbog Republike Srpske! U isto vrijeme se zagovara sastanak u Španiji i potpisivanje nekakve deklaracije o pristupanju, hitnom, ustavnim promjenama odmah poslije izbora u oktobru, te što skorije ugrađivanje u Ustav svih do sada, neustavno, samovoljom Visokih predstavnka, prenesenih nadležnosti! Jasno je da je Tadić dobio zadatak da završi sa nama i da ga vrlo uspješno izvršava! Iskreno mislim da RS neće dozvoliti usvajanje rezolucije u Parlamentu BiH jer svakako gubimo! Ako je ne usvojimo, prije i poslije toga slijede pritisci, nametanja, a ako je i usvojimo slijedi isto ili još gore! U tom slučaju pametnije je nedozvoliti usvajanje! Jedina svijetla tačka jeste ruski ambasador koji juče u BL poruči Srbijancima, prevedeno, da su budale. Posebno je licemijerno to vrijeđanje inteligencije ovog naroda od strane psihologa Tadića! Te obaveza slijedi iz presude u čemu ga je podržao "advokat" Stojanović, te pomirenje, ovo, ono... To je posebo uvrijedljivo te mi je drago da ga je javno razotkrio onaj od koga se Tadić namanje nadao, iako je nama to odavno jasno, kao što kaže g. Karganović. U svakom slučaju, našli smo se u vrlo nezavidnoj poziciji iz koje sad predstoji spašavanje, kako znamo i umijemo! Milorad Dodik treba da shvati da mu Tadić nije prijatelj te da počne da se ponaša u skladu sa tim! Na kraju ispade da je Srbija podjednako fatalna po nas kao i Hrvati i muslimani! Doduše drugim sredstvima, ali efekat, rezultat na kraju je potpuno isti!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 31 mart 2010 14:13
abrakadabra
Javnost u Srbiji je pod takvom medijskom anestezijom da se dželati ove zemlje više i ne trude naročito da skriju svoje motive i delovanje.

Mogu da rade javno i otvoreno šta hoće. Nikakvih posledica po njih neće biti.
Jeste Kacin je rekao da je on pisao rezoluciju i da vladajuća koalicija mora da je usvoji i šta sa tim? Nikom ništa.
Živimo u banana republici, a i to nam je izgleda mnogo.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 31 mart 2010 14:14
VH
Vi ste se veoma angazovali i utrosili mnogo energije po pitanju osvetljavanja cinjenica vezanih za Srebrenicu ali,bezuspesno.Odavno vec nema potrebe da se stvari demistifikuju i da se kaze istina.Sve se zna i svi sve vide.Sada je u pitanju samo odnos snaga i organizovanost oko nekog cilja.Oni koji donose takve katastrofalne odluke su u ovom momentu jaci i mocniji, a sila Boga ne moli.Stavili su licne interese iznad svega.
To je istina u ovom trenutku.Ako neko zeli promene,morace malo vise da se potrudi oko prakse,jer teoretski smo sve savladali i napisali.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 31 mart 2010 14:20
Ala
Jelko Kacin po komandnoj odgovornosti mora da bude osudjen za ubistvo nenaoruzanih vojnika JNA .I bice.
Danas ili sutra-bice osudjen za zlocin.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 31 mart 2010 14:40
Evo nekih reakcija iz RS - boračke organizacije
Deklaraciju o osudi zločina nad Bošnjacima u Srebrenici predstavnici boračkih organizacija u Republici Srpskoj smatraju "omčom oko vrata RS" i ponižavajućom za srpski narod.
Predstavnici Boračke organizacije Republike Srpske , Organizacija porodica zarobljenih, poginulih boraca i Saveza logoraša RS su složni u stavu da usvojena Deklaracija dio planiranog haosa kojim se stavlja omča oko vrata srpskom narodu na priči oko Srebrenice.
Predsjednik Boračke organizacije RS Pantelija Ćurguz rekao je Srni da usvajanje ove deklaracije u Skupštini Srbije pokazuje podijeljenost poslaničkih klubova u Parlamentu Srbije i srpskog naroda.
"Bilo bi mnogo pametnije da je Skupština Srbije usvojila univerzalnu deklaraciju o osudi svih zločina na prostoru bivše Jugoslavije", istakao je Ćurguz.
Ćurguz smatra da eventualno usvajanje druge deklaracije o osudi svih zločina na prostoru bivše Jugoslavije u Skupštini Srbije predstavlja još jednu zabludu za srpski narod, koja samo treba da ublaži usvojeni dokument kojim je izdvojen zločin nad Bošnjacima u Srebrenici.
Predsjednik Organizacije porodica zarobljenih, poginulih boraca i nestalih civila RS Nedeljko Mitrović smatra ponižavajućim za porodice poginulih iz RS i srpski narod usvojenu Deklaraciju Skupštine Srbije o osudi zločina nad Bošnjacima u Srebrenici.
"Ovo će biti upisano u istoriju kao najveća izdaja, poput mita izdaje na Kosovu, jer je predsjednik Srbije Boris Tadić trenutno za nas personifikacija duha Vuka Brankovića i ništa ga zato ne može oprati i opravdati", rekao je Mitrović.
Mitrović je rekao da su ovom deklaracijom podijeljene žrtve rata, jer vlasti u Srbiji nisu ni svjesne kakve posljedice taj dokument može proizvesti, što im nikada neće oprostiti sadašnje niti buduće generacije Srba.
Predsjednik Saveza logoraša RS Branislav Dukić smatra da usvajanje ovakve deklaracije pokazuje još jedno "licemjerstvo braće preko Drine" da priznaju ono u čemu nisu učestvovali, stavljajući na taj način omču oko vrata RS.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 31 mart 2010 14:41
maljen
cestitam autoru na izvanrednom clanku.
Ovo je nas Versailles, skupstina je vagon, reparacije slede. Posledice nece snositi izkljucivo srpski narod, nego i njegovi susedi. Nisu mogli da se suzdrze cipelarenja jedne ponizene i porazene srbije. Elem. Nema druge, moramo da se mnozimo, makar hleba nemali. Za 20 godina krecemo opet. Bicu mator, al' sinova imam.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 31 mart 2010 14:51
Odbrana i poslednji dani
Ako gospodin Toma Nikolić govori, sad ga ja citiram – ako je neki sud odlučio da je to bio genocid, a mi sad od tog istog suda tražimo da se opredeli oko proglašenja samostalnosti Kosova, mi priznajemo taj sud i moramo priznati i njegovu odluku. Ako je neko rekao A, treba reći i B, i ja to poštujem, mislim da je on to rekao najglasnije od svih tih opozicionih partija, sem Čede Jovanovića, koji je odavno rekao da to treba priznati i odraditi. Ja vidim tu nekih pomaka.“


Odluka MSP oko proglašenja samostalnosti Kosmeta nije obavezujuća i nema nikakve pravne posledice, sem što može usporiti proces priznavanja od zemalja koji nisu priznale fantomsku državu. Za razliku od toga ova srbomrzačka rezolucija itekako će da nas košta. Ona je pravni akt kojim se poništava Republika Srpska. To je dokument na osnovu kojeg će porodice pobijenih i onih koji nisu pobijeni i onih koji su stradali pitaj boga gde,tražiti nadoknadu štete od države Srbije. A da i ne govorimo o tome kako će naše potomke za sva vremena da obeleže. I sve to zbog 200 miliona kredita.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 31 mart 2010 15:08
Mirko Grbić, Banjaluka
MOJ SIN STRAHINjA, 6 GODINA, JE DRŽAVLjANIN SRBIJE...MOJ DOPRINOS OVOJ SRAMOTI JE NjEGOV ISPIS IZ DRŽAVLjANSTVA SRBIJE....VEĆ SAM POČEO BROCEDURU !!
Hvala Borisu Tadicu !
Preporuke:
0
0
14 sreda, 31 mart 2010 15:08
Zvonimir Kostić
Lepo ste i precizno, gospodine Karganoviću, objasnili o čemu se radi. Ali, kome? I čemu? Teško je priznati, ali ni Srbi nisu ono što su bili u svojoj sjajnoj istoriji. Posledice RADA na njima u poslednjih 10-15 godina daju neočekivano brzo visoke rezultate. Srbi se, bojim se, sami pustaju niz vodu... Da nije tako, noćas bi motkama najurili one što izglasaše onako sramnu deklaraciju. Ostaju nam samo reči da olakšamo dušu, ali to mu dođe kao *psi laju...*, a naš, možda poslednji voz, odlazi, odlazi... Nesnosna tuga...
Preporuke:
0
0
15 sreda, 31 mart 2010 15:12
mr Miloš D. Jovanović
"Izvestioci Evropskog parlamenta za Srbiju i BiH, Jelko Kacin i Doris Pak, poručili su, povodom usvajanja Deklaracije o osudi zločina u Srebrenici u Skupštini Srbije, da, iako je to bio korak na pravom putu, u njoj nije na pravi način osuđen ni imenovan zločin koji se u Srebrenici dogodio. Kacin je rekao da je Srbija usvajanjem te deklaracije krenula pravim putem, ali da je potrebno i da se eksplicitno prizna da je u Srebrenici počinjen genocid, dok je Pakova navela je to najmanji mogući korak koji je mogao biti učinjen, ali da deklaracija stvari ne imenuje pravim imenom i da neće postići cilj, niti će se shvatiti kao pravo izvinjenje."

Navešću jedan poznat grafit sa beogradskih ulica od pre 20 i više godina: "DŽabe ste krečili". Dotični Uroš, tvorac ovog grafita na Cvetnom trgu nije moga ni da sanja koliko je bio mudar.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 31 mart 2010 15:36
dragoslav pavkov
Klo(v)novi srpskih komunista imaju uslovni refleks da skoče i stanu mirno čim vide Slovenca ili Hrvata.Kao što im ruka nesvesno poleti prema kapi kada sretnu pandura...Podanički mentalitet je učinio da đavo dolazi po svoje.Gde mi da se poredimo sa Grcima?Njima je demokratija upisana u genetski kod već tri hiljade godina,dok se mi zadnjih dvadeset godina igramo demokratije kao dete koje dobije novu igračku pa je drnda dok je ne uništi.Tako je sasvim normalno prihvaćeno da se Čeda Jovanović upljuje držeći vakelu predsednici skupštine i opoziciji,nazivajući lažovima profesore univerziteta i sporeći im pravo da imaju svoje mišljenje o "srebreničkim žrtvama"...Gledajući onu bruku juče,sve sam bliže spoznaji da se zapravo i ne vredi boriti za nekakvo "srpstvo",već treba tražiti način da se ujedinimo sa nekim ozbiljnim i relevantnim narodom.Ovako sami i detinjasti ne možemo opstati na geopolitičkom divljem zapadu.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 31 mart 2010 15:38
Danski Srbin
Od kad je u aktuelnost usla "potreba" o pisanju Rezolucije o Srebrenici, uvek se imao utisak da tu nesto ne stima.
Pre svega, kao bomba pala je izjava predsednika Tadica da treba napisati Rezoluciju i u njoj traziti oprostaj za "genocid" u Srebrenici. Mislim da je to predsednik izjavio u Republici Srpskoj i g.Dodika i ostale ostavio bez teksta.
Treba razlikovati izvinjenje za jedan od zlocina,sto normalno nema smisla, kad Srebrenica nije jedino mesto zlocina u Bosanskom ratu a i Srbi nisu jedini akteri,od eksplicitnog javnog priznavanja zlocina u formi "genocida" nad muslimanskim zivljem Srebrenice i okoline.
U svim konfrontacijama povodom te rezolucije ,a potroseno je mnogo reci i papira,prilazilo se ,nekakvom, dogovoru ali je (kao cvor )stajao pojam GENOCID, pa se nikako nije moglo doci do konacnog dogovora.
Dobar deo,ukljucujuci i moju malenkost,je osecao da je GENOCID kljucna rec i da njeno instrumentalizovanje sledi nakon usvajanja Rezolucije.
Hvala Bogu da su nasi ljudi u Skupstini Srbije imali nacionalnu svest, da srpskom narodu ne prikace epitet GENOCIDAN, sto je cilj Rezolucije u krajnjoj instanci i bio.
Ovaj napis dolazi kao rasplet u jeftinom americkom filmu. Znate ono, reziser nam sve prica, samo nam ne kaze da je inicijator radnje filma opasan prevarant.
Kad se g.Jelko Kacin ,u nekoj emisiji istrci ili samo nema respekta za narod o kome mu je poverena "briga" EU, pa kaze:
"STO BUDU DUZE RASPRAVLJALI U NARODNOJ SKUPSTINI,TO CE VISE TIH NEGATIVNIH FRUSTRACIJA IZACI IZ LJUDI, PA CE SE PRIBLIZITI,PA CE ONI KOMUNICIRATI OKO TE VEOMA SENZIBILNE PROBLEMATIKE I IZJAVE, I NA KRAJU CE DOCI VEOMA BLIZU".
Iz ove njegove izjave stice se utisak da on nas Srbe vrlo nisko drzi. Ne misli se dobro o jednom narodu ,kad se ovakve jeftine misolovke podmecu njegovoj eliti.
Kruna svega je njegova izjava, koja je ujedno slagvort za rasplet : "da se sada stvari priblizavaju, da je jasno da u preambuli MORA biti
GENOCID."
G.Kacin, samo se MORA umreti.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 31 mart 2010 15:40
g.loci
@Pera Ložač
...."Hm... Tekst je odličan i sadrži nepobitne činjenice. Sve što je napisano većina građana Srbije zna veoma dobro. Međutim, ostaje pitanje, zašto građani Srbije nisu došli pred Skupštinu iz revolta što se u njihovo ime preuzima odgovornost za nešto za šta nisu odgovorni? Ne, građani Srbije su otišli na košarkašku utakmicu"....

.....
ne gradjani srbije "nemaju lovu" da idu u kosarskoj utakmici,nego to su bili "mozda" grupa apoliticki gradjana koji nema RAZLOGA zbog cega da ne odu u te utakmicu, jer zato "imaju novac"!!!!
a te gradjani na koje mozda vi aludirate to su vise nego umorni,apaticni,frustirani i gladni.
to su posteni ljudi koju su svatili da za njihove zivote niko se ne brine ,ni levi ne desni ni srednji.
pa zato od nas "pametniji" bilo bi nehumano od tih vise nego opaceni ljudi (vec 20 godina) da jos nekako i se naljutimo.
narod kako izgleda je u jednu sponatu prirodnu opurtunisticku posizicju dogurano - naravno nedobrovlojno!
Preporuke:
0
0
19 sreda, 31 mart 2010 15:54
Izazovi Istine
Komentar Pere lozaca je na mestu.
Dokle ce vise da se cuti i da se zatvaraju oci pred jednostavnom cinjenicom da je narod ako ne kriv ono barem anacionalan i potpuno nezainteresovan za 'nacionalne teme'.
Pa molim vas obidjite malo Srbiju (ono sto je od nje ostalo) u Kraljevu,Cacku,Kragujevcu itd Srbe sa Kosova i Metohije nazivaju siptarima koji su im zauzeli grad(ove) toboze oni su bogati imaju skupe nekretnine vozni park im je superluksuzan i ostale besmislice...Srbe iz Hrvatske i iz Bosne i Hercegovine koji zive u Vojvodini nipodastavaju takodje im zamerajuci da im zauzimaju gradove kao oni toboze drze gotovo sve usluzne i maloprodajne objekte po Novom Sadu itd rece mi prijatelj da ih 'lokal patriote' nazivaju "Bosancerosi" kao da su ljudi dosli iz Latinske Amerike dok Srbe sa Kosova po gradovima tzv centralne Srbije nazivaju "Kosovarima" i siptarima.
Budimo sasvim otvoreni bas Srbe po ostatku Srbije a osobito iz Beograda briga recimo za KiM i Srbe sa tog prostora a kamoli za neke tamo mucenicki stradale Srbe iz Federacije BiH i iz Republike Srpske.
Njih interesuju vize,visok standard,putovanja,zabava,lagodan zivot i EU bas takve briga za Srebrenicu i tamosnja desavanja pa molim vas Hrvati i Slovenci dolaze kod nas zabavljaju se,njihovi pevaci dolaze u Srbiju drze koncerte (nase im pare valjaju) Albanci se lece u zdravstvenim ustanovama u Beogradu (nemam nista protiv) dakle dolaze u Srbiju u Beograd (ne samo radi zdravstvenih usluga) niko ih ne dira a kamoli da ih napada dok se Srbima vade organi po Kosovu i severnoj Albaniji i ko zna sta se jos radi dakle sve je OK kao da do juce nismo ratovali sa gore pomenutima.
Samo mi je zao prof.Vukadinovica i prof.Antonica te ljudi iz Dveri srpskih itd ovaj narod zaista ne zasluzuje takve ljudine.
Ko je normalan ima da digne ruke i da se ne nervira bez potrebe jer Srbija ne samo da je na dnu mi smo poceli da 'probijamo dno' idemo dalje i dublje tamo gde niko jos nije uspeo da stigne u dubine bezdana...
Preporuke:
0
0
20 sreda, 31 mart 2010 16:03
The Tao
Mirdita Srbijo! Kad vam nema Kardelja, Dolanca i Planinc dobar vam je i Kacin.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 31 mart 2010 16:05
thinking maize
@ Potrošač. A kad budu morali da prodaju stanove da bi vratili sve dugove nabijene pri podizanju tih "potrošačkih kredita" (čitaj: Zamke Za Naivne!), pa kad budu morali da vraćaju dugove za sve skuplju i skuplju struju, gas, telefon, stanarinu i druge komunalije. Alo Ljudi, seća li se neko Kori Udovički i njenog poziva penzionerima da prodaju stanove da bi platili struju?! Bila je samo bezobraznija i neopreznija (kao "g-din" Kacin), pa je rekla ono što su već tada smišljali Mlađa, Boža, Labus, Vlahović i ine "perjanice"
"liberalne" Srbije (čitaj: kriptokomunisti, komsalonci, postkomunisti), a zapravo GROBARI SRBA I SRBIJE! Nemojmo se samo štipkati za obraze kada progovore, već DOVEDIMO IH NA NjIHOVO PRAVO MESTO!
Preporuke:
0
0
22 sreda, 31 mart 2010 16:14
Stefan Karganović
Odgovor Peri: Ne.
Preporuke:
0
0
23 sreda, 31 mart 2010 16:29
Vladimir G.
Šta će Jelko, slovenački lovac iz 91, šta će čovek, uživa, veseli se, hvali, kao i svaki bednik, ništa novo...

Nema tu ništa sporno, bednik radi svoj posao i veseli se, sporno je drugo nešto, šta je sa našim putnicima u svetlu evropsku budućnost, koja je sada petoletka, jesmo li još u fazi elektrifikacije ili je krenula industrijalizacije, ili je možda ovo vreme danas tek početak, donošenje novog GOS plana, pa da...

Inače, izgleda da je početak, a kao takav počinje od Srebrenice, a što je najzanimljivije, za nju glasaju i oni koji su učestvovali, ti jest kadrovi Jovice Stanišića, kako SPS-a, tako i nekadašnje opozicije.

I šta onda,ništa, nema ni početka, ni petoletke, ni GOS plana,ništa, samo beskrajna glupost srpske političke elite.

Neka nam je Bog u pomoći...
Preporuke:
0
0
24 sreda, 31 mart 2010 16:53
Simić Manojlo
Gosp. Karganović , kao i uvijek , nudi samo činjenice .
Sinoćnje glasanje u Skupštini, ponovo po ko zna koji
put, uvjerilo nas je da Srbija ima poseban talenat
da na Izborima izabere najgore među nama .
Mene lično posebno je razočarao Toma Nikolić .
Kakav balanser , kalkulant i igrač na žici .
Preporuke:
0
0
25 sreda, 31 mart 2010 17:32
Smiljanski
Šta mi čekamo,i šta još možemo da progutamo,ajde ljudi malo da se zamislimo.Kako tako lako može sve da prođe kod nas.Aj,da vidimo šta je sledeće?Vrlo lako će nam objasniti kako su Vojvodina,i Raška deo Srbije,ali da u cilju decentralizacije,i približavanju EU,to će biti autonomne evropske regije.Pa stvarno dokle bre ide naša sebičnost?Juče smo pokazali ispred skupštine koliko nas je bilo, i kako nas baš briga što će Srbija biti kao Luksemburg.Ako smo juče bili na utakmici,šta čekamo sad,ili možda imamo preča posla.Neka,neka,imaćemo kad da se kajemo,ali nemojmo da tražimo krivce u drugima,i ova vlast je deo nas.Šta reći kad je Tadić,uz pomoć Dačića,i Palme usvojio ovu bruku od rezolucije.A,tek toma,kakav je to licemer,to se sinoć videlo bolje nego ikad.Kakav apsurd,Dačić osuđuje politiku svog vođe,pa zar je tako slatko biti na vlasti,čak i po cenu nestajanja svog naroda,i države.
p.s. Piši ĆIRILICU!!!!!!!
Preporuke:
0
0
26 sreda, 31 mart 2010 17:44
The Tao of Groove
Međunarodni sud pravde nema praksu da od država koje se pominju u njegovim presudama naknadno traži rezolucije o bilo čemu, a specifično u slučaju Srbije on to nije zahtevao nikad.



G. Karganovicu, treba samo razjasniti da Srbija nije trazila misljenje kengur suda nego ga je trazila marionetska vlada formirana pod patronatom Vasingtona i Brisela. Srbija bi radije trazila tuzbu protiv zemalja koje su bombardovale i okupirale Kosmet a ne misljenje tog kvazi-suda. Drugo, svi znamo kako je Tadic iz pravnog tima Srbije oterao g. Kojena koji je nagovestio trgovinu koju Tadic priprema za Kosmet kada je dobijao instrukcije od Austrijanaca mimo pravnih strucnjaka Srbije za to pitanje. Srbi ne priznaju taj sud i oni nemaju nikakve koristi od misljenja togh kvazi-suda. Njima je nametnuta volja Tadicevih aparatcika koji trenutno demontiraju Srbiju. Da li je toga iko svestan u toj Srbiji?
Preporuke:
0
0
27 sreda, 31 mart 2010 18:04
Ivan Miljojković
@Simić Manojlo

Po hiljaditi put, Srbija ovo nije izabrala na izborima, Tadić i kompanija dobili su 48% a Dačića su im naknadno kupili njihovi sponzori sa Atlantika.
Veliki minus za "Grobare" sinoć, pa od Arene do skupštine jedva je sat hoda, a bilo ih je dosta da probiju tri kordona na Brankovom, a ne jedan.
Kada ovi sutra budu srušeni sa vlasti, obaveza nove vlade će biti da poništi čitav niz neustavnih i antidržavnih akata donetih u ovome što se sada naziva skupština Srbije, pa i ovu Kacinovu i Čankovu škrabotinu. Neće valjati ako za par dana izađe Toma i kaže: "nećemo ukidati"; k'o što reče nedavno za Čankov statut.
Preporuke:
0
0
28 sreda, 31 mart 2010 18:28
BL RS
Ekspert međunarodnog prava je rekao svoje! Može se obnoviti tužba i porodice "žrtava" mogu da tuže Srbiju i traže ratnu odštetu! Tako da se može to očekivati narednih dana ili mjeseci! Naravno Nada Kolundžija i svi oko nje na čelu sa Tadićem neće plaćati ništa! Mi takođe treba da tužimo Srbiju za agresiju na Republiku Srpsku! To treba vrlo ozbiljno da se razmotri jer svi znamo da su državljani Srbije iz Raške oblasti izvršili agresiju na RS ubijajući civile, paleći sela... Ramiz Delalić Ćelo, čuven po ubistvu Nikole Gardovića dok je ovaj ženio sina je srpski državljanin, Ganić, Backović, Jovan Divjak i hiljade popularnih Sandžaklija su ovde svašta radili! Srbija je i to MOGLA da spriječi, a NIJE i zato treba da odgovara! Svaka čast Mirko za ispis iz državljanstva, ja ću to isto da uradim još sutra! A vi pošteni narode u Srbiji pakujte kofere i bježite kod nas jer kad uslijede tužbe... nije u redu da to plaćate ni krivi ni dužni! Baš je pravi ovaj Boris Tadić!
Preporuke:
0
0
29 sreda, 31 mart 2010 18:53
Odbrana iposlednji dani
Kao što sam napisao u predhodnom komentaru ova će nakarada od rezolucije biti osnov za traženje oštete od države Srbije. To potvrđuje i profesor međunarodnog krivičnog prava na Univerzitetu u Utrehtu, Hert van Knops..Predlažem da je plate oni koji su i doneli ovu rezoluciju. Neka se oporezuju, imaju oni dovoljno da je isplate. Neka se solidarišu sa patnjama srebreničkih muslimana. Pošteno! Treba stalno ponavljati da je oni plate. Narod treba da gladuje zbog njihovih pogrešnih odluka. E, PA NE MOŽE!
Preporuke:
0
0
30 sreda, 31 mart 2010 19:00
Sanja BL
Utakmica je preča od budućnosti! Mi smo u šoku, ali ni to ne opravdava to što se bar 1 000 ljudi nije pojavilo pred konzulatom Srbije u BL! Do kada ćemo gledati kako nas ponižavaju?! Rade to jer im se može!
Preporuke:
0
0
31 sreda, 31 mart 2010 19:17
Vozi Miško
Sve ovo se moglo predpostavljati i bez Kacinove izjave. Sada, kada se u svojoj samozaljubljenosti zaboravio i javno izrekao ono što smo svi mi potajno pomišljali, evropski kapo nam je zaista učinio uslugu, bar nama malobrojnima sa nekim ostacima samopoštovanja. Od danas, ne osećam obavezu da Tadića posmatram kao i mog predsednika.

„Srbija će izvršiti političko i moralno samoubistvo.“ Već je izvršila! Ova vlast više nema šta da izda ili ponudi našim neprijateljima, gotovo je!
Preporuke:
0
0
32 sreda, 31 mart 2010 19:49
Potrošač
@Thinking maize. Naravno da ćemo masovno da prodajemo kola,stanove,bubrege,ali malo kasnije jer sada još funkcionišu krediti za refinansiranje kredita,kredita.Stvar je u suštini jednostavna i podseća na odnos dilera i narkomana(uvek su prvi krediti veeeoma povoljni).PS.Poznata je parola "druge" Srbije(dilera)u smislu živimo danas daleko je sutra.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 31 mart 2010 22:55
Tatijana
Ova kaldrma je naučila da živi pod okupacijom i zato nema okupljanja. U unutrašnjosti je ni manji ni veći jad nego ovde a ista glad, opustošenost i otupelost. Ostaje da se uzdamo u pamet i snagu naše dece. Na nama je da im pričamo pravu istoriju, onu, čije su stranice ispisane srpskom krvlju a ne briselskim mastilom.
Preporuke:
0
0
34 sreda, 31 mart 2010 22:58
Miroslav Svircevic, trenutno u Solt Lejk Sitiju, Juta
Sve ovo nekako podseca na 1459, kada su Turci zauzeli i poslednje slobodno uporiste unistene srpske despotovine. Vrata smederesvske tvrdjave su bila otvorena a Turci su je zauzeli bez ikakvog otpora. Sta se posle dogodilo, svi znamo. Da li cemo i ovoga puta nesto slicno doziveti?
Preporuke:
0
0
35 sreda, 31 mart 2010 23:01
Biljana Nikolić
Ova vlast je dresirana da sluša svoje gazde a gazde su odlučile da preko Srbije peru svoj obraz i spašavaju svoju čast.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 01 april 2010 00:09
Milodan
Svoje stavove povodom Rezolucije i događajima u i oko Srebrenice ne formiram na osnovu tamo nekog Jelka Kacina za koga sam čuo u rano leto 1991. godine kao ministra informisanja ili PR Vlade Slovenije u vezi sa kratkotrajnim ratnim dešavanjima na području te republike, što u vezi ovog nije bitno i za njega se ponovo čulo pre nekoliko meseci. Istina, Tadić je namah nametnuo ovu temu oko koje smo se gložili par meseci. Kao da je hteo da nam zada temu kako se ne bi setili da smo gladni, osiromašeni, obespravljeni...Što se tiče ratnih događaja od 1991. pa do 1999. godine meni ne treba ni Tadić, ni Kacin a ni Karganović, znam dobro kako je, šta je i zbog čega bilo. U konkretnom slučaju, mislim na događaje u Srebrenici u julu 1995. godine svoja saznanja stekao sam na osnovu šturih informacija u Srbiji i drugih izvora koji su mi tih dana bili dostupni. I trudim se da svoja saznanja unapredim pre svega preko nezavisnih izvora jer mi je političara i razno-raznih analitičara preko glave. Trudio sam se da sve što se dešava na prostoru bivše SFRJ ne gledam kroz ravan lične nacionalne pripadnosti jer u tom slučaju ne bih bio objektivan. Dakle, da skratim. MSP je doneo odluku da je na području Srebrenice učinjen genocid za koji su okrivljene snage VRS a državi Srbiji je zamereno što te namere nije osujetila. E, sad! Ovo je pravda ali nije politika. Treba doneti Rezoluciju u Skupštini Srbije. Ali to je sad' politička odluka koja ne mora da bude u saglasnosti sa pravnom!!! Pa je tu bilo politčke trgovine, pa kako namaknuti većinu o konsenzusu da ne govorim. Pa ispade Rezolucija "okrugla pa na ćoše", ni tamo ni vamo, ni gore ni dole. Gospodo ovo jeste prvi korak ka razmrsivanju zamršenog čvora ali mali. Zbog čega nam ovo treba? Pa da se ovo zlo ne ponovi. Krivci za genocid u Jasenovcu nisu kažnjeni pa se desilo ovo. Ako ne napravimo (zaista mislim na sve strane) otkolon od zla koji nam se desio u poslednjoj dekadi XX veka evo nam reprize za koji desetak, dvadesetak godina. Ja to ne želim.
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 01 april 2010 00:39
počelo je počelo
Srebrenica = Jasenovac
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 01 april 2010 01:11
SR
@Milodan

Vidim da ste dobronamerni ali ste kao i veliki broj ljudi ne informisani, ili sto je jos cesce, informacije primali iz izvora neprijateljskog porekla i time prihvatali njihovu "istinu" o nama.

Nije bilo genocida u Srebrenici. Srebrenica je samo vesto montirana laz isto kao i Racak 1999 godine. Da bi se jedan narod statnizovao i da bi se imalo opravdanje za ono sto se uradili i sto se radi sad i na duge staze.

Koljaci Nasera Orica su ocistili i poklali sve sto je Srpsko u selima u okolini Srebrenice, ti koljaci su pohvatani. To je cela nauka. Broj tih streljanih zlikovaca je mnogo manji od onoga koji govori takozvana "medjunarodna zajednica". Mnogi ljudi koji se nalaze na spiskovima streljanih su i dan danas zivi i zdravi. I dok mi sami ne rascistimo dal cemo da prihvatimo "istinu" nasih neprijatelja ili cemo da saznamo pravu istinu svega sto se desavalo i sto nam se desava, pomoci nam nema.

Pozdrav
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 01 april 2010 08:03
dragoslav pavkov@Milodan
Poznati su mi vaši stavovi sa raznih sajtova,i više puta se sa vama slažem-tada ne komentarišem vaše postove,pošto bih verovatno i sam napisao isto,samo ste vi bili brži...Ne mislim da ste loše informisani.Dobro ste informisani,ali ste previše kritični prema srpskoj strani u poslednjih 20.godina.Možda smo vas i osramotili negde,ne kažem,ali trebali ste biti tamo da nam na to skrenete pažnju-pa bismo možda vodili više računa o svojim postupcima.Degutantna je svaka naknadna pamet o događajima gde je bilo dža ili bu,propasti ili ostati.
Genocid;
Nebih da vam ja definišem genocid,verujem da ste definiciju pronašli čim ste prvi put čuli tu reč.Pitanje je zašto prihvatate ovu novu fensi definiciju?!

Nema genocida ako sud ne presudi da je optuženi imao nameru da na jednom prostoru uništi jedan rasni,nacionalni ili verski entitet.

Jedini argument koji je veće haškog tribunala (na koji se kasnije pozvao MSP)da se u Srebrenici dogodio genocid je broj navodnih žrtava.Dali je još negde u svetu bilo genocida od 8000 žrtava?
Ko to kaže da je presuda MSP dogma o kojoj se ne sme raspravljati?Hoće li taj (onaj ko je izvikao deklaraciju) istu pesmu pevati i sutra kad taj isti sud presudi da "je nezavisnost Kosova u koliziji sa međunarodnim pravom,ali zbog zločina koje su tamo počinili Srbi narod Kosova..."

Srbija se nalazi usred nečega što se naziva "nemački životni prostor".Nemci neće prezati ni od čega da se dokopaju vlasti nad ovom zemljom.Ono što nisu uspeli silom,sada uspevaju novcem.Amerikancima je potrebno mesto sa koga će prilično bezbedno moći da provociraju Ruse...Jeste li sigurni da u Bondstilu već sada nema nuklearnih bojevih glava?
Srbiji nije potrebno da priznaje nešto tako gnusno kao što je genocid.Pritisak EU i SAD da se Srbi samoosude proističe iz činjenice da ne postoji sud koji će događaje u Srebrenici PRAVNO obrazložiti kao genocid.To je pokušao ICTJ,i izazvao sprdnju pravničkih autoriteta iz celog sveta.
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 01 april 2010 08:32
dragoslav pavkov,nastavak
E,ali ako se Srbi samoosude-to je već nešto drugo,i tu nema potrebe za pravničkim teoretisanjem.Pa nećemo valjda narodu koji se prepoznao kao genocidan deliti pravničke lekcije?Uostalom,šta fali da se makar u tome nađemo uz bok velikog nemačkog naroda koji nam je inače uzor u svemu?Ako ne znamo napraviti Folksvagen ili Aspirin,znamo streljati kao Nemci, ako ne i bolje...
Znači,tu smo negde.Narod koji pre 150 godina nije imao fabriku plugova,ali je imao fabriku topova ništa bolje nije ni zaslužio.Narod koji je ginuo za oslobođenje braće od tuđinskog ropstva,a čiji političari su onda toj braći za načelnike i komandire slali svoje partijske drugove da ih nebi slali u Zabelu ili Mitrovicu-i ne zaslužuje ništa bolje...Narod koji je zavidan izbeglicama kojima je Šešelj jeftino prodao ledine bez infrastrukture gde su ovi napravili kuće čiji podrumi su zimi puni površinskih voda-ne zaslužuje bolje.Narod kome je bezvizni režim važniji od istine i pravde-zaslužuje baš ovo što mu se dešava i što će uslediti.Ništa odvratnije nisam mogao zamisliti od razmišljanja "običnih" ljudi u stilu:"Da je Mladić stvarno heroj-predao bi se,pa da možemo putovati bez viza..."'Ej bre;Tražiti od nekog da ode na doživotnu robiju,da se ja nebih maltritirao čekajući vizu za neku NATO destinaciju!?
Dakle,nije problem u političarima.Oni rade ono što im mi dozvolimo.Briga mene šta Nikolić dogovara sa nekim ambasadorom.Ambasador ne glasa na našim izborima.Onaj ko glasa za džak brašna je za sve kriv i nema pravo na pardon.Svaljivanje odgovornosti na tajkune,Hag,ambasadore je detinjasto.A ako smo detinjasti-država nam i ne treba.Ko bi detetu dao državu?Dete dobije ćušku i ide u ćošak.To i nas čeka.Naravno,meni se ta solucija ni malo ne dopada.Ovih dana ću napisati pismo Ambasadi Rusije u kome ću zamoliti da mi daju smernice kako dobiti rusko državljanstvo.Voleo bih da budem ponosan na svoju zemlju a ne razočaran njenim građanima kojima ne smeta da budu genocidni.Meni smeta.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 01 april 2010 10:58
LjiljanaNl.
Hvala gospodine Karganovic ali ..uzalud. Bravo gospodine Pavkov, potpisujem.
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 01 april 2010 12:50
DHSS-ovac
Republika Srpska biće prisiljena da materijalno doprinese stvaranju pretpostavki za sopstvenu likvidaciju. Jer, to se podrazumeva, Bosna i Hercegovina ne može ići u „Evropu“ sa jednom „genocidnom tvorevinom“ u svome sastavu.


Kako su onda ti isti koji ce da uslovaljavaju RS pohvalili onomad cuven Cavicev izvestaj kao veliko dostignuce tog entiteta, kako to da su zazmurili na oko pa dopustili da se posle Srebrenice formira ista ta RS?
Po vama RS je postala genocidna tvorevina tek posto se Srbija pridruzila onima koji su slican dokument usvojili u EP i zemljama regiona???
I sta vise , kao sto neki komentatori koji se slazu sa vama rekose, "Visijevska" Srbija ce za to placati materijalnu odstetu Bih!
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 01 april 2010 13:01
Posljednje riječi majora Kursule
"Hvala Jelku Kacinu što je građanima Srbije objasnio prirodu i smer puta kojim ga njihovi državnici vode."
Hvala i Vama, gospodine Karganoviću.
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 01 april 2010 17:29
Simić Manojlo
DH SS :

Kako su onda ti isti koji ce da uslovaljavaju RS pohvalili onomad cuven Cavicev izvestaj kao veliko dostignuce tog entiteta, kako to da su zazmurili na oko pa dopustili da se posle Srebrenice formira ista ta RS?

Interesantno je posmatrati kako na ovom sajtu u
diskusiji učestvuju i oni koji nemaju ni elementarna znanja .
Republika Srpska nastala je o9.01.1992. god.(na
Stefandan), a ne posle Srebrenice .
Bio je to pokušaj da se pruži otpor Muslimanima
i Hrvatima koji su, povezavši zastave odmah poslije
Izbora ,otvoreno zaprijetili opstanku Srba u BiH .
I nisu Srbi u BiH nikoga pitali za dopuštenje , to je svojstveno ovoj današnjoj lutkarskoj Vladi u
Beogradu ,nego su refleksom nagona za samoodržanje
organizovali odbranu ,što je bilo dovoljno( budući
različito od ranijih iskustava iz dva sv.rata ,kada
su Srbi masovno i kao ovce vođeni na klanje )da se
za Srbe ispiše optužnica , koju tako zdušno podržavaju "drugosrbijanski intelektualci" i naša
"elita", valjda najsmješnija na cijelom Svijetu .
O Čavićevom " dobrovoljnom " priznanju, u RS i vrapci
na grani znaju, da su spiskove sačinjavali Smail
Čekić i provjereni srbožder Pedi Ešdaun , o kojemu
je najtačniju ocjenu dao Slobodan Milošević na
suđenju u Hagu : " aa.., britanski Lord , a laže "
Nepogrešivo .
Ova lutkarska Vlada u Beogradu , i najveći i najvažniji Lutak ,spremni su na sve ucjene, sada
nekih drugih Pedija Ešdauna ,i ne sluteći da
neupitna poslušnost , provocira samo sve više i više najdrskijih uslova ,za čije ispunjavanje ,slede
pohvale i priznanja Jelka Kacina i Doris Pak .
Ovakva marionetska garnitura na Vlasti ,kao ova u
Beogradu , može da se poredi samo sa Hamidom
Karzaiem u Afganistanu ,i ovim novim Predsjednikom
Iraka , inače CIA-inim operativcem .
Srbija ne može da se pohvali da je ikad imala neke
pametne političare koji su u stanju da predviđaju
događaje u nekoj bliskoj bubuđnosti (bar 6mj,ili
1 god.), ali ovi danas ne mogu da vide ni 2 dana
unaprijed . Europejci .
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 01 april 2010 19:54
Slobodan
Ima li Srba koji su spremni da stanu u odbranu svoje otadžbine? Ima li Srba koji su spremni da zbace sa vlasti one koji uništavaju srpski narod i državu? Ima li danas Srba dostojnih svojih predaka, dostojnih svih srpskih života koji su u prošlosti dati za srpsku državu? Srpska inteligencijo zašto ćutiš(čast izuzecima sa NSPM-a)? Srbine probudi se, tvoje nacionalno biće i država se uništavaju planski i sistematski, a ti ćutiš? Zašto Srbine, zašto? Ako smo mali narod, pa tražimo saveznike u onim svetskim silama čiji se interesi poklapaju sa srpskim interesima! Ali delujte odmah, nek ne ostaje na rečima, biti pasivni posmatrač uništavanja vlastitog naroda i države je isto kao da aktivno učestvuješ u tom uništavanju. Srbine, probudi se!!!
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 01 april 2010 20:23
Milodan
@Dragoslav Pavkov!
Da, kritičan sam prema POLITICI Srbije malo nakon od 8. sednice CK SKS evo i zašto: Nakon pomenute sednice iskreno sam mislio (čak sam imao ličnih pozitivnih iskustava) da će Milošević razbucati okoštalu srpsku birokratiju ("anti-birokratska revolucija") koja se tu našla primenom negativne selekcije. Šta se tada događa? Pre promena u Crnoj Gori, KiM i Vojvodini su sve preostale (sedam) članice bivše federacije bili protiv srpskog rukovodstva. Tada sam sam sebe preispitao i dao zadatak: Milodane, ovde nešto nije u redu, svi su protiv Miloševića, preispitaj sebe, da ne bude posle kasno. Tako je počelo..i od tada se nisam vezao ni za jednog lidera niti bilo koju partiju, postao sam "slobodan strelac", zacrtao nekakve lične ideale i ko ih je od političara "pratio" ja sam za toga glasao. Mnogi su me izdali. Na "mojoj liniji" ostali su još Vesna Pešić, Žarko Korać i, donekle, Nenad Čanak. Dakle, nisam usamljen ali, priznajem, malo nas je. Gde su me Srbi osraomtili? Pa, evo, osramotili su me u Vukovaru (posebno Ovčara), zadarskom zaleđu, Dubrovniku, Zvorniku, Višegradu (računajući ti Sjeverin i Štrpce), Foči, Prijedoru, Banjaluci, Sarajevu, Srebrenici, Kosovu i Metohiji...Ovo nije moja naknadna pamet, naprotiv! Možda je bilo dža ili bu ali se u gore navedenim (i još nekim) mestima desio ratni zločin, osramoćen je srpski vojnik i srpski narod u koje i sam spadam. Da se razumemo, mnogi će pitati: A oni? Sve znam i OSUĐUJEM!
Evo definicije genocida:
Konvencija o genocidu definiše genocid kao "bilo koje delo počinjeno s namerom da se uništi, u celini ili delimično, nacionalnu, etničku, rasnu ili versku grupu, kao što su: ubistvo pripadnika grupe, nanošenja teških fizičkih ili psihičkih povreda pripadnicima grupe, hotimično nametanje određenoj grupi uslova sračunatih na to da, u celini ili delimično, izazovu fizičko uništenje nametanjem određenih mera s namerm da se spreči rađanje u nekoj grupi, prinudno preseljenje dece iz jedne u drugu grupu".
Sledi nastavak....
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 01 april 2010 20:49
Daco RS
Pa moze DHSS-ovac da vidi bar tri dana unaprijed!
Sudeci bar po dosadasnjim komentarima.
I Republika Srpska je Dejtonskim sporazumom priznat Entitet, jedan od dva koji zajedno cine BiH, a ne nekakva genocidna tvorevina, cisto da podsjetim gosp. DHSS.
Da li cete placati odstetu, to ostaje da se vidi.
Preporuke:
0
0
48 četvrtak, 01 april 2010 20:55
Daco RS
P.S. I lijepo Vam covjek gore napisa, prvo se informisite malo o cemu pisete, ovako ostavite prvo utisak nekog jako upucenog, pa se poslije provalite.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 01 april 2010 21:22
Milodan
@Dragoslav Pavkov!
Nastavak...
Nisam pravnik, ne znam koja je to minimalna cifra da bi se proglasio genocid ali se, u prethodnom komentaru citirana definicija genocida, definišu ratna ponašanja koja se kvalifikuju kao genocid a takva ponašanja su se desila u Srebrenici i okolini u julu 1995. godine te iz tih razloga mislim da je to bio genocid. Odluka MSP o osamostaljenju Kosova će, na moju i Vašu žalost, biti savetodavna i neće biti obavezujuća. Na to smo već pripremljeni. Ona može uticati na eventualno nepriznavanje Kosova od onih zemalja koje to do sada nisu učinile a "preispitivanja" priznanja, opet na našu žalost, neće biti.
Srbija se nalazi usred nečega što se naziva "nemački životni prostor".
Nije mi poznat ovaj termin, znam samo da se Nemci proterani (odnosno njihovi potomci) iz Banata i Podunavlja povremeno oglašavaju ali zbog povraćaja otete imovine, koliko sam razumeo. Da li ima nuklearnih bojevih glava u Bondstilu? Možda ih ima, možda ne, ne znam, zaista. Izglasavanje Rezolucije shvatam kao otklon i osudu proteklih događaja čime, po meni, srpski narod, kao svojevremeno nemački, treba da doživi katarzu i time sebi obezbeđuje bolju perspektivu. Nekoliko puta sam do sada iznosio svoju tezu da ne postoje genocidni narodi, postoje samo genocidne politike. Izbegli i raseljeni srpski narod nije predmet zavisti ovdašnjih Srba, sporadične ispade ne treba poistovećivati sa srpskim nacionom, naprotiv, ja takve doživljavam kao žrtve pogrešne politike kako Srbije tako i zemalja iz kojih su izbegli - raseljeni. Mladić? Zagovaram tezu da nije smeo dozvoliti da svi mi budemo njegovi taoci uz sve što se pod tim podrazumeva. U pravu ste. Imamo vlast onakvu kakvu zaslužujemo. Mi smo je izabrali. I na kraju: Veoma volim ruski narod, rusku zemlju, njihovu kulturu ali nikada nisam cenio njihovu politiku. Ima ona: "Koga Rusi brane i Kinezi hrane..." Medvedev mi, doduše, uliva nekakvu nadu ali misli da pored Putina neće proći. Sve najbolje Vam želim! I pozdravljam Vas!
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 01 april 2010 22:18
dragoslav pavkov@Milodan
Zanimljivo,ono što je vas odbilo od Miloševića-mene je baš privuklo.Pomislio sam:Ako su svi ovi protiv njega-sigurno je u pravu.Naravno da sam se ubrzo razočarao,odmah posle Gazimestana gde zapravo nije ni rekao ništa.Puno opštih mesta,bez sadržaja uz par provokacija koje su poslužile kao municija Slovencima i Hrvatima.Dakle,komunjara "par ekselans" koja je odlučila da pravi karijeru udarajući u nacionalne žice,i koja će se povući čim zagusti.Što si i dešavalo tokom čitave njegove vladavine.Posebno kad je dobio titulu "ključnog faktora mira i stabilnosti",niko mu nije bio ravan.Kako je radio-tako je i završio.Ipak,mislim da nije zaslužio da skonča u Hagu.Trebao je karijeru završiti u Zabeli,jer nije pravio štetu Holandezima nego nama.
Ko vas je sve osramotio;
Šta se to vama ne dopada u vezi Vukovara?O događajima tamo imam saznanja iz prve ruke,i ne sećam se da sam video ili čuo bilo šta čega bi se trebao zastideti neki Srbin.U tom gradu na izborima '90 pobedila je jugoslovenska opcija,a za gradonačelnika je izabran Slavko Dokmanović,Srbin,samoubio se u Hagu.Hrvatska vlast to nije htela da prihvati i u taj grad je poslala "povjerenika Hrvatske Vlade" Marina Vidića -Bilog koji je suspendovao opštinsku vlast i grad predao u ruke prononsiranim ustašama Merčepu,Zadri i drugima.Ubrzo su počeli nestajati Srbi i Jugosloveni,napadaju se vojnici JNA,kasarni se isključuju struja i voda...Šta biste vi preduzeli da ste bili na mestu nekog stanovnika Vukovara-Srbina,ili komandanta JNA?Dali biste pokušali da se zaštitite,ili biste se predali kad vas ljudi lepo mole?U kasarni je bio stacioniran inženjerijski bataljon,dakle neborbena jedinica koja sopstvenim snagama nije mogla da se probije iz grada.Zbog toga je 1gmtbr dobila naređenje da izvrši deblokadu vukovarske kasarne i na zadatak ispraćena cvećem od građana Beograda.Šta ovde nije u redu?Nastavak sledi
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 01 april 2010 22:44
dragoslav pavkov-nastavak
I sam imam puno primedbi na način kako su upotrebljavane jedinice JNA u operaciji za zauzimanje Vukovara,ali to je samo jedna strana priče.Ja lično sam bio za opciju da u grad uđu isključivo specijalne jedinice i dobrovoljci koji su bili raspoređeni na prilazima gradu,ali bio sam suviše sitna riba.Takoreći keder čiji glas nije imao nikakvu težinu.Oni koji su odlučivali su se brinuli da bismo ako se odluče za tu soluciju,pobili sve ustaše na koje naiđemo.Odlučili su se za bombardovanje i iscrpljivanje pa su zbog te pogrešne odluke stradali i mnogi civili,Hrvati i ljudi drugih nacionalnosti koji su se krili po podrumima i skloništima.Mnoge od njih ubile su Merčepove ustaše,nakon što su ih izvodili iz skloništa na "obavijesne razgovore".Znate li za podatak da je u Staljingradu u odnosu na broj angažovanih vojnika poginuo najveći broj starešina?A znate li da je Vukovar na drugom mestu?Mislite li da je to rezultat "zločinačkog djelovanja srboćetnićke JNA" ili možda rezultat rada nenaoružanih hrvatskih branitelja pravovremeno naoružanih snajperima i uvežbanih za njihovu upotrebu.Na Ovčari se desio ratni zločin,zločinci su osuđeni po zakonu,i šta biste još hteli?Šta je bilo pre:Kokoš ili jaje?Da su se ti "nevini" civili pravovremeno pobunili protiv "povjerenika Vidića-Bilog" i uzeli u zaštitu svoje komšije Srbe i Jugoslovene-verovatno nebi bilo ni ubijanja na obali Dunava,ni deblokade kasarne,ni streljanja na Ovčari...Kako vam se sviđa kad se stvar postavi na taj način?
O dešavanjima u Srebrenici nema šta nije napisano.Sve se zna.Jedino se ne znaju neke sitnice kao što su broj žrtava,način usmrćenja,dželati (osim jednog,bosanskog Hrvata Erdemovića),organizatori i konačno:Ko je od tog zločina ostvario korist?Vi naravno imate pravo da ovo nabrojano zanemarite,ali dozvolićete,ima nas kojima nije dovoljno da nam Vesna Pešić ili Žarko Korać kažu šta su čuli od Mirsada Tokače ili nekog ambasadora pa da to prihvatimo zdravo za gotovo.Zašto bih ja više verovao haškom tribunalu koji
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 01 april 2010 23:15
dragoslav pavkov-konačno
se presudama Oriću i Haradinaju deklarisao kao antisrpski,a zanemario sasvim legitimne dileme pred koje nas stavljaju gospodin Čivikov ili Karganović ili gospođa Guskova?
Znajući vaše stavove,razumem poziciju sa koje istupate:Vi mislite da bismo mi,Srbi,hegemonisti, valjda po nekom stečenom refleksu koji je indukovan srpskim komunistima dok su bili na školovanju u Moskvi,u svakom slučaju trebali da se pospemo pepelom,ne košta puno-a može biti neke koristi,možda nam se poveća kredibilitet,pa dobijemo još koji kredit za svoju decu i unuke...Sa pojavom Slobodana Miloševića,pomislio sam da je to završena priča.Nažalost,prevario sam se.Ima još više nego dovoljno Srba kojima je više stalo do Dubrovnika nego do Šida,do Zadra nego do Apatina,do Škabrnje nego do Sijekovca,do Srebrenice nego do Kravice...Naravno da sam komentar u kome sam rekao da ću zatražiti rusko državljanstvo napisao u afektu...Ali bih voleo da se pojavi neki Putinović!Srbija je majka svakom Srbinu.Često aljkava,lenja,neodgovorna,promiskuitetna-ali bolju nemamo,pa je moramo voleti hteli-ne hteli.
Što se tiče vaših političkih favorita;
Reč je o ljudima koji sa Srbijom (onom stvarnom) nemaju nikakve veze.V.Pešić je karijeru napravila idući "nuz očin" svakom režimu koji je do sad vladao Srbijom.Neko to plaća,dokle će to raditi-nemam pojma,ali očigledno dobro joj ide i svaka čast za ideju i marketing.Žarko Korać,čovek-stranka, profesor koji se ne bavi profesurom već u Skupštini mlati praznu slamu,može mu se jer od njega ništa ne zavisi,a LDP-u dobro dođe kao amortizer za Prokića i druge talibane...U redu je da su vam simpatični,ali znate i ja volim zlatne retrivere.Međutim,za čuvanje kuće ne koristim njih već šarplaninca,koji je glup ali ima oštre zube i veran je do smrti.Pozdrav vama.
Preporuke:
0
0
53 petak, 02 april 2010 00:44
TOPOLj
Misli li neko u Srbiji da objavi istinu o predsjedniku Srbije?Ili ćemo nastaviti ispraznu filozofiju u 2000,4000,ili šta ti ja znam koliko karaktera?Šta je pisac htio da kaže?To je sve što ja mogu da konstatujem.Da sam na mjestu gospodina Putina Beograd i Srbija uopšte,dobili bi rok od 24 sata da ga skinu sa vlasti.U suprotnom bi Srbija dobila šut kartu u svakom pogledu.Rusije što se tiče.RS opstaje i opstaće zahvaljujući Rusiji.Ova deklaracija nikoga u RS neobavezuje.Ja ne priznajem da se u Srebrenici dogodilo bilo šta osim legitimne vojne akcije.Znači Orićevi koljači rade u određenom vremenskom intervalu šta hoće.Pale,siluju,kolju a na kraju za njegovu sudbinu treba da se pobrine sud u Hagu.Samo dvije godine.E jesi pametan.Kome to pričaš?A što su Srbi u Podrinju umirali u najstrašnijim mukama nikom ništa.Čitam pojedine komentare,slušam saopštenja nazovi evropejaca i na kraju samo mogu da konstatujem:Čuo jesam ali ništa nisam shvatio.Tj,ti filozofi samo pričaju i na kraju ništa ne kažu.Gospodine Karganoviću:DŽaba vi sve ovo pišete.Nemate kome.A i trošite energiju.Da je po Božijim načelima,31-vog marta bi se ispred Skupštine okupilo više od milion ljudi.Daje ali nije.Jedan od komentatrora koji je ostavio komentar povodom ovog teksta gospodina Karganovića(neka se sam prepozna)svojevremeno upravo na ovom sajtu mi je spočitavao ovo i ono o Rusiji.Pa poštovani gospodine:jeli vam sada jasno zašto je meni Rusija na prvom mjestu i zašto je više volim od ove današnje Srbije?Srbije Borisa Tadića,Čede Jovanovića,Nade Kolundžije,Dragoljuba Mićunovića i da nenabrajam.Eto vam.Uvjerite se lično i gledajte svojim očima koje Srpskoj veći prijatelj.Rusija ili Srbija Borisa Tadića?A mojim sunarodnicima iz Srbije koji se stide zbog ove deklaracije svaka čast.Njih ovdje izuzimam.Uostalom i oni sami ovu današnju Srbiju(ako je o Srbiji uopšte riječ)očima ne mogu smisliti.Ljudi iz inostranstva mole neusvajajte ali džaba.
Preporuke:
0
0
54 petak, 02 april 2010 11:22
Biljana Nikliić@dragoslav pavkov
Retko kad pročitam ovako dugačke komentare, Vaš sam pričitala u jednom dahu.
Preporuke:
0
0
55 petak, 02 april 2010 20:08
Milodan
@Dragoslav Pavkov!
Pročitao sam Vaše "re re" komentare, ne bih da nastavljam ovaj, po meni, izuzetno korektan dijalog iz razloga Vaskršnjih praznika i, povodom ovog teksta, skoro iscrpljene teme tako da ćemo se "čitati" na nekom drugom tekstu. Želim Vam srećene Vaskršnje praznike! Pozdrav!
Preporuke:
0
0
56 subota, 03 april 2010 01:52
gojko
Taj Tadic uopste ne predstavlja zemlju Srbiju.On je produzena ruka Brisela.Zaista je njegovo ponasanje cudno. Izgleda da je u velikom strahu od svojih naredbodavaca i zaista srlja i vodi zemlju u propast.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner